תמונת מופע: טנגו ארגנטינאי

טנגו ארגנטינאי

אודיטוריום היכל התרבות | עמק דותן 49
יום שישי, 24 מאי 2024 בשעה 20:30
משך: שעה
מחיר 239 עד 259 ₪

פרטי האירוע

Tango y Amor

מוזמנים ליהנות ממופע מלא עוצמה ולהט, תשוקה ואלגנטיות שסוחף את העולם. להתחבר לריקוד זוגות מסחרר בתנועה מתמדת של גברים בחליפות ערב ונעלים מצוחצחות ונשים בנעלי עקב ושמלות שיאפשרו תנועות רגליים בקלילות ובאלגנטיות.
באמצע המאה ה- 19 רקדו טנגו בטברנות ארגנטינאיות. הריקוד נחשב בידור עבור השכבות הנמוכות של האוכלוסייה. אין עוד ריקוד בעולם עם אנרגיה כזו וכנות מתריסה, זוהי תנועה מתמדת, סולו ודואט עם אלגנטיות יוצאת דופן, טכניקה ללא דופי ואווירה של אהבה ותשוקה. זהו כוח, אנוכיות, רצון לניצחון והצלחה, והיכולת להתגבר על המכשולים בעזרת הריקוד, לצאת מהצללים אל האור. מוזיקה נפלאה, היכולת למצוא את עצמך, חווית תקשורת בין תנועה למוזיקה והרצון לאהוב. זהו ריקוד על ועד הקצה המטלטל את האור והחושך. 
מרכוס אשלה, במאי, כוריאוגרף, מנהיג הלהקה ורקדן בעל שם עולמי, מבטא את הרוח היצירתית וחסרת המנוחה שלו בחיפוש אמנותי חדשני וסוער שבמרכזו שימור מסורת ריקוד הטנגו בו מעמדות חברתיים שונים כרוכים זה בזה. הוא מביא לבמה קונספט חוויתי מרגש - דרך הסגנון המוזיקלי שלו, הלבוש, התנהגות, עושר הריקוד,
החושניות והכריזמה שמשאירה את הקהל מופתע ופעור פה ואת הביקורות משבחות.
אשלה עם בת זוגו על הבמה פאולה קמאצ'ו יוצרים קאפל ריקוד מושלם, הטומן בחובו תנועות מורכבות של טכניקה פרשנית שונה וחושנית, הווירטואוזיות התיאטרלית שלהם לצד חמישה זוגות נוספים בלהקה מהפנטים את הקהל.
Tango y Amor במסגרת סיבוב עולמי חדש הוא אחד מהמופעים הבינלאומיים האמנותיים והאקזוטיים שהקהל יוכל לדמיין !

 

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים